pátek 16. ledna 2015

Ha!

Tři znamení, že se začínám uzdravovat:

1) Je mi těsné oblečení.
2) Mám spoustu energie.
3) Už zase mě obtěžují úchylové v metru. Chybělo mi to (to není ironie)

6 komentářů:

  1. 3 znamení, že mi chybíš:

    1) Do záložek si dávám věci, co by tě mohly rozesmát (už jsem ti posílala to s Heathem Legerem? Ne? To musím napravit!)
    2) Říkám si, kdy zas půjdem nakupovat. Viděla jsem milion věcí, co by ti slušely!
    3) Klikám na blog nesčetněkrát denně, jestli si náhodou nepřidala nový článek.
    4) Koukám na barvy na vlasy

    Řekla jsem tři? Blbost, je jich milion!

    OdpovědětVymazat
  2. čau. blog znám denapůl. a mám neodolatelnou touhu poslat ti dopis po poštovním holubovi. žel, žádného nemám, ale když mi propůjčíš mailovou adresu, mohlo by to třeba fungovat. prosim. mimojiný mám jednu báječnou knihu ve francouzštině. vlastně dvě. a ráda je pošlu dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zu.stastna@gmail.com
      Promiň že to tak trvalo! Od února jsem tu nebyla...

      Vymazat
  3. Jsi úžasná. Musí to být fakt šílený, ale věřím ti, že to zvládneš. Tolik potenciálu, jako máš ty, moc lidí nemá. Držím ti všechny prsty, aby jsi se uzdravila, i když to bude těžký. Když jsem zdravá, je strašně těžký představit si, jak ti to, když máš anu, funguje v hlavě. Popravdě otázek bych měla asi víc. Vidím, že už jsi jedné holce psala email. Možná ti taky něco pošlu.

    PS: Moc krásně píšeš! Tak dokonala přenést pocity na papír, to už jsem dlouho neviděla.
    (Upřímně ale nechápu, jak můžeš mít ráda češtinu. :D Já raději cizí jazyky)

    Kateřina Řezníčková

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat