úterý 30. prosince 2014

Co mi momentálně dělá radost

(ne nutně podle pořadí)

  • když se probudím a netrčí mi vlasy na všechny strany
  • když zkouším v obchodě nové parfémy. Velkoryse si postříkám... vlastně spíš naimpregnuju každou ruku něčím jiným a celou cestou domů čichám k zápěstí. Někdy si ode mě odsedávají lidi v autobuse. Což mi vrásky nedělá - výsledkem je, že krásně voním A K TOMU mám víc místa. Dvě mouchy jednou ranou!
  • když čtu ve francouzštině a ROZUMÍM tomu. Vybírám si takové ty knížky z oddělení pro ženy. Něčím se začít musí, ne?
  • hustá pěna na kapučínu. Když je na ní ještě skořice, jsem mrtvá.
  • moje nová podložka na cvičení. V barvě růžových marshmallows. Je úplně stejná jako ty, co mají ve fitku... tím chci říct, že úplně stejně smrdí. Ale zatínám zuby a vydržím to – nejsem žádná třasořitka (a taky jsem tu starou vyhodila)
  • když se moje nemoc nebere moc vážně. Mamka vtipkuje, že v první třídě vážila téměř tolik co já. A moje sestra mi občas říká... tak jo, napíšu to: anorektický rambo. Přemýšlím, že si z toho udělám mailovou adresu.
  • když vidím svou sestru jíst. Neznám ženu, která by měla k jídlu zdravější vztah. Užívá si každé sousto, ale nikdy se nepřejí. Vezme si, na co má chuť. Když už nemůže, nechá na talíři. Miluje čokoládu a popkorn, ale nikdy si je nevyčítá. Nedokážu pochopit, jak to dělá. V životě se nesnažila zhubnout; tipla bych si, že kaloriemi se zabývala naposled v hodině fyziky na střední. A pochopitelně má normální, ženskou postavu.

Ale protože příliš optimismu škodí zdraví, máme tu...

Co mi momentálně.... nedělá takovou radost

  • když musím nakupovat spodní prádlo v dětském oddělení
  • když se šourám v dětském oddělení a na obličeji mám permanentně nalepený výraz „sháním dárek pro malou sestřenici“ Stejný, jako když jsem si ještě ve dvanácti kupovala barbíny.
  • když objevím kocoura ve skříni a VŠECHNO oblečení mám od chlupů
  • když kocour trucuje, vyzvrací se do květináče a pak dělá, jako že nic
  • a když mám špatný den, co se týče vlasů

(zbožňuju sepisování seznamů)

Žádné komentáře:

Okomentovat